acceleratd
Prekės ženklo žinomumo didinimas per LinkedIn: kaip lengvai pasiekti tikslinę auditoriją

Prekės ženklo žinomumo didinimas per LinkedIn: kaip lengvai pasiekti tikslinę auditoriją

Kol dabartinė situacija verčia žmones vėl grįžti į namus, atsiranda puiki proga tai išnaudoti kaip marketingo galimybę – žmonės vis daugiau laiko praleidžia socialiniuose tinkluose.

Nors LinkedIn ir yra gera vieta šaltiems pardavimams daryti, kai kuriems vartotojams nepatinka, kai kas nors jiems bando tiesiai šviesiai parduoti produktą ar paslaugą. Dėl šios priežasties visai verta nukreipti dėmesį į prekės ženklo žinomumą ir matomumą.

Vienas iš būdų, kaip supažindinti potencialius klientus su jūsų produktu ar paslauga, yra nemokamos vertės suteikimas. Tą galima padaryti, pavyzdžiui, sukuriant PDF gidą su patarimais, pamokomis ar tiesiog naudinga informacija, susijusia su jūsų industrija, ir atiduodant jį nemokamai. LinkedIn yra tam puikiai tinkanti platforma, o Facebook ads gali padėti uždėti vyšnią ant torto, suteikiant galimybę būtent šiuos žmones pasiekti mokama reklama ir padaryti dar didesnį įspūdį.

Šiame gide naudosime MeetAlfred (arba bet kurią kitą LinkedIn automatizacijos programą), jog sukontaktuotume žmones per LinkedIn ir Facebook Ads, jog vėliau pasiektume šiuos kontaktus, pasinaudodami ‘Custom audiences’.

Strategijos pasirinkimas

Iš esmės, jūsų tikslas turėtų būti gauti kuo daugiau potencialių klientų el. pašto adresų. Šią užduotį galima įgyvendinti keliais būdais:

  1. Sukurti LinkedIn publikaciją apie tai, kad nemokamai atiduodate žmonėms, palikusiems komentaruose savo el. paštą, PDF su daug naudingos informacijos.
  2. ‘Susiconnectinti’ su žmonėmis per LinkedIn ir pasiūlant atsiųsti naudingą informacinį PDF į jų el. paštą.
  3. Sukurti paprastą internetinį puslapį (‘Landing page’) su kontakto forma informaciniam PDF gauti bei reklamuoti puslapį per LinkedIn InMail.
  4. Visų prieš tai paminėtų punktų mišinys. Kadangi custom audience kūrimui reikia gan nemažo sąrašo, šiam gidui rinksimės šį metodą.

LinkedIn profilio parengimas

Nesvarbu, kokį būdą pasirinksite, vienas dalykas aiškus – pasiruošimas yra ypač svarbu. Mūsų atveju, pasiruošimas reiškia asmeninio LinkedIn profilio optimizavimas, nes čia didelę reikšmę turi pirmas įspūdis.

Dažniausiai, atsidarę LinkedIn profilį žmonės kreipia dėmesį į profilio nuotrauką, cover’į, trumpajį bei ilgąjį aprašymus (tagline bei summary). Įsitikinkite, kad visi šie dalykai yra paruošti ir tinkamai reprezentuoja produktą, paslaugą, ar kompaniją, kurią atstovaujate.

Tikslinės auditorijos pasiekimas per LinkedIn

Jūsų tikslinė auditorija labai priklauso nuo jūsų pasiūlymo. Turėtumėte taikytis į žmones, kuriems jūsų nemokamas pasiūlymas atneštų daugiausiai naudos (ir atitinkamai, apie tai turėtume galvoti kurdami ir patį pasiūlymą). Taikysimės į antro ir trečio laipsnio pažintis (‘2nd and 3rd degree connections’), kitaip sakant, žmones, kurie nėra jūsų pažinčių rate.

Jei nežinojote, 1 laipsnio pažintys (‘1st degree connections’) yra žmonės jūsų pažinčių sąraše (‘Connections list’). 2 laipsnio pažintys (‘2nd degree connections’) yra žmonės jūsų 1 laipsnio pažinčių pažinčių rate (yra bent 1 bendra pažintis), o 3 laipsnio pažintys (‘3rd degree connections’) yra žmonės jūsų 2 laipsnio pažinčių pažinčių rate (su jais neturite bendrų pažinčių).

Šiam tikslui yra būtina naudotis LinkedIn Sales Navigator funkcija, nes būtent jos pagalba galėsite lazerio tikslumu nusitaikyti į tikslinę auditoriją. Jeigu tokius ir panašius dalykus darote dažnai – Sales Navigator yra gera investicija. Jei nesate įsitikinę įrankio nauda – galite išbandyti nemokamą 1 mėnesio laikotarpį.

Naudosimės paprastais, bet ypač efektyviais filtrais:

  • Raktažodžiai (‘Keywords’) – atributai, kuriuos norėtumėte, jog turėtų tikslinė auditorija, pvz. B2B marketingas.
  • Geografija (‘Geography’) – lokacija, kurioje ieškote.
  • Pažintis (‘Relationship’) – 2 ir 3 laipsnio pažintys (2nd and 3rd degree connections).
  • Pareigų lygis (‘Seniority Level’) – the seniority your target person in the organization. Dažniausiai tai yra sprendimų priėmėjai, pvz. CEO, direktoriai, vyresnio lygmens vadovai ir vadybininkai.
  • Pareigų pavadinimas – galite naudoti šį filtrą, jog pasiektumėte dar didesnį tikslumą nuo pareigų lygio.

LinkedIn publikacijos kūrimas

Pradėsime nuo lengviausio – publikacijos apie galimybę gauti nemokamą PDF su naudinga informacija paskelbimo. Parašykite lengvai suprantamą tekstą, kuriame pasiūlytumėte tam tikrai industrijai vertingą PDF, kurį atsiųstumėte į elektroninį paštą, kurį žmogus paliktų komentaruose. Galite pridėti paveiksliuką, jog pritrauktumėte daugiau dėmesio. Jei šalia neturite grafinio dizainerio – galite naudoti tokius nemokamus įrankius, kaip Canva

Po publikacijos paskelbimo pakvieskite draugus ir kolegas, jog šie paspaustų ‘Like’ bei pasidalintų publikacija ir stebėkite, kaip plūsta komentarai. Galite naudoti tokius įrankius, kaip Hunter, jog iš komentarų ištrauktumėte el. pašto adresus.

Internetinio puslapio kūrimas ir jo reklama LinkedIn

Šioje dalyje per daug nesiplėsime, nes abi šio punkto dalys – paprasto puslapio (landing page) kūrimas bei reklama LinkedIn – yra gan plačios. Galite naudotis įvairiais įrankiais, pvz. WixTilda ir Zyro, jog greitai sukurtumėte titulinį puslapį, kuris turėtų aiškią informaciją, ką siūlote, ir kontakto formą. Kas liečia reklamą – vienas iš geriausių pasirinkimų yra LinkedIn InMail, kadangi tyrimai rodo, jog jie turi aukštą CTR reitingą ir žmonės juos vis dėlto perskaito.

Tiesioginio kontakto kampanijos kūrimas

Dar vienas iš būdų, kaip sukurti ilgą el. pašto adresų sąrašą, kurio mums ir reikia, yra automatizuotas kontaktavimas su tokiais įrankiais, kaip MeetAlfred. Iš esmės, LinkedIn vartotojams siųsime daug kvietimų į pažinčių ratą ir pratęsime personalizuotomis žinučių sekomis. 

Šiame etape turite galimybę būti kuo įmanoma natūralesniais ir geranoriškais. Jūsų tikslas turėtų būti dalinimasis verte ir santykių kūrimas – atitinkamai kurkite ir žinučių sekas.

Paliksime žinučių sekų kūrimo procesą jums. Nepamirškite išbandyti įvairias sekas, jog atrastumėte, kuri iš jų veikia geriausiai (pvz. ar verta pridėti pranešimą prie kvietimo, ar ne), naudokite kuo daugiau personalizacijos (vardas, industrija ir pan.) ir siųskite priminimus, jei kontaktai neatsako. 

Naudojimasis MeetAlfred

Dabar, kai paruošėte žinučių seką, metas importuoti ją į mūsų naudojamą įrankį – MeetAlfred. Iš esmės, šia programa naudotis gan paprasta. Jei dar nesate bandę – galite išbandyti testinę (‘Trial’) versiją. Tačiau, jei žadate šį procesą kartoti, arba naudojate LinkedIn pardavimams ir verslo plėtrai, rekomenduojame įsigyti pilną versiją, kadangi ji turėtų žymiai palengvinti jums darbą.

Pirmiausia, užsiregistruokite jų puslapyje ir atsiųskite programą. Tada, atsidarę įrankių skydą (‘dashboard’) internetiniame puslapyje, paspauskite ‘Create campaign’ ir pasirinkite ‘LinkedIn only’. Importuokite savo Sales Navigator paieškas ir sudėliokite veiksmų seką su žinutėmis, kurias paruošėte anksčiau. Pakartokite šį procesą, jog sukurtumėte kelias kampanijas testavimui ir mėgaukitės, kol programa daro viską už jus!

Reklaminės kampanijos sukūrimas Facebook

Neužmirškite, jog mūsų tikslas yra prekės ženklo žinomumo ir matomumo didinimas. Facebook yra tobula vieta tęsti tai, ką pradėjome, nes reklama bus rodoma tik žmonėms, kurie su mūsų produktu ar paslauga susipažinę, ir kurie žinos, jog reklama yra pritaikyta konkrečiai jiems, o tai turėtų pakelti susidomėjimą.

Tikėkimės, jog anksčiau minėti metodai surinks bent 1000 el. pašto adresų, nes tai yra minimalus skaičius sukurti ‘Custom audience’ Facebook platformoje. Jei tiek surinkti nepavyko – turbūt turite kontaktų sąrašą, kurį anksčiau teko naudoti kitiems tikslams. Jei taip, galite sujungti sąrašus tarpusavyje.

Pačiai Facebook reklamai sukurti, viskas, ko jums reikia yra Facebook Business Manager anketa, kurią gaunate, kai pradedate valdyti Facebook puslapį. Pirmas dalykas, ką turėtumėte padaryti – tai sukurti reklaminį paveiksliuką, kuris būtų panašios stilistikos, kaip ir jūsų LinkedIn profilis ir internetinis puslapis. Tokiu būdu būsite užtikrinti, jog žmonės ją atpažins. Reklamos tikslas – generuoti srautą į jūsų pagrindinį puslapį.

Po to, kai sukūrėte Facebook reklamą, įkelkite ‘Custom audience’ lentelę su tikslinės auditorijos el. pašto adresais, t.y. visus el. paštus, kuriuos surinkote iki šiol.

Paskutiniai žingsniai

Paskutinis šio gido žingsnis – sąrašo importavimas į Facebook ‘custom audience’. Štai visas procesas:

  1. Eikite į Facebook Ads Manager ir paspauskite ant ‘Hamburger’ mygtuko (meniu mygtukas su trijomis linijomis) viršuje kairėje, ‘Assets’ sekcijoje pasirinkite ‘Audiences’.
  2. Spauskite ‘Create audience’ kairėje ir išsiskleidusiame meniu pasirinkite ‘Custom Audience’.
  3. Pasirinkite ‘Customer list’. Čia turėsite įkelti el. pašto adresų sąrašą CSV formatu, jog sukurtumėte auditoriją.
  4. Tada, paspauskite ‘Next’ ir pasirinkite opciją su vienu stulpeliu CSV faile – el. paštu.
  5. Galų gale, metas įkelti patį CSV sąrašą. Tiesiog sukurkite lentelę su vienu stulpeliu el. paštui – to užteks. Kai sąrašas užsikraus, tiesiog paspauskite ‘Upload’ ir ‘Create’.

Jei viską padarėte teisingai – viskas baigta ir žmonės turėtų pradėti matyti jūsų reklamą! Jei turite kokių klausimų – drąsiai rašykite. Su malonumu padėsime su panašiais dalykais arba tiesiog kontaktų generavimu per LinkedIn.